FAQ

Aby przystąpić do klubu „Przyjaciela Warty” wypełnij formularz na naszej stronie. Skontaktujemy się z Tobą błyskawicznie w celu omówienia szczegółów, następnie wyślemy umowę do podpisania. To wszystko!

Wyślij wiadomość na adres biznes@wartapoznan.pl – rozliczmy nasze świadczenia. Możesz zrezygnować w każdym momencie, ale musisz pamiętać, że okres wypowiedzenia umowy wynosi 3 miesiące.
Oczywiście! Zmiana pakietu na wyższy jest możliwa w każdym momencie, a na niższy po 3 miesiącach od zgłoszenia chęci zamiany – w tym celu należy przesłać wiadomość email na adres: biznes@wartapoznan.pl.
Oczywiście! Skontaktuj się z naszym działem marketingu, w tym celu napisz do nas po prostu wiadomość na adres przyjaciel@wartapoznan.pl. Przedstawimy Ci inne formy współpracy i zakres świadczeń, jaki możemy zaoferować.

Tak, przy zakupie pakietu zaznaczasz obszar, jaki chciałbyś wspierać w Klubie. Do wyboru masz następujące możliwości: rozwój biznesowy klubu, amp futbol, szkolenie dzieci i młodzieży, sekcję piłkarską kobiet lub nasz pierwszy zespół. My będziemy cyklicznie informować Cię o zrealizowanych działaniach.

Umowa obowiązuje do końca sezonu. Jeżeli po zakończeniu sezonu jej nie wypowiesz, zostanie automatycznie przedłużona na tych samych warunkach na czas nieokreślony.

Pytania dotyczące pakietów

Posiadaczom pakietu „Przyjaciel Warty” oferujemy 1 bilet VIP  na każdy mecz „w domu”.

W przypadku pakietu „Przyjaciel Warty Plus” będą to 2 bilety na każdy mecz „w domu” oraz 1 bilet w sezonie na mecz wyjazdowy. Ustalamy mecz i miejsce indywidualnie, w zależności od możliwości jakie zaproponuje nam drużyna gospodarzy w danym mieście. Zawsze staramy się o jak najlepsze miejsca dla naszych Kibiców.

Obecność w Klubie Przyjaciela oznacza, że nie opuścisz żadnego meczu domowego w sezonie!

Zgodnie z wymogami stosujemy listy imienne i identyfikację na podstawie dowodu osobistego (numeru PESEL) przed każdym spotkaniem.

Żałujemy, że nie było Cię z nami na meczu – bilet przepada, ale liczymy, że pojawisz się na kolejnym spotkaniu.

Daj nam znać stosownie wcześniej, a my przepiszemy bilet na wskazaną przez Ciebie osobę – potrzebne będą Jej dane z dowodu osobistego.

Tak. Napisz nam, jaka jest Twoja decyzja, ale zachęcamy do posiadania zawsze aktualnej koszulki na dany sezon😊

Po podpisaniu umowy o współpracę, skontaktujemy się z Tobą aby ustalić wszystkie szczegóły przekazania pakietu prezentów.

Tak, jak najbardziej. Współpracujemy z domami dziecka i ośrodkami kultury. Przekażemy je w odpowiednie ręce.

Będziemy informowali z wyprzedzeniem około 2 tygodni. Wiadomość otrzymasz na email, który podałeś nam w umowie.

Spotkania odbędą się w Poznaniu lub Grodzisku Wielkopolskim. Postaramy się je zgrać z meczem, albo z ważnym wydarzeniem w kalendarzu – np. spotkanie świąteczne. Wiadomość otrzymasz na email, który podałeś nam w umowie.

Tak, w przypadku wyższego pakietu oddajemy do dyspozycji 15 sekund z przekazem reklamowym.

Udostępniamy naszą bazę social media, gdzie zaprezentujemy Twoją ofertę jako partnera Klubu – oczywiście wspólnie wcześniej uzgodnimy przekaz tak, aby efekt był zadowalający dla wszystkich stron.

Chcesz nabyć pakiet? Napisz, oddzwonimy szybko