FAQ

Aby przystąpić do klubu „Przyjaciela Warty” wypełnij formularz na naszej stronie. Skontaktujemy się z Tobą błyskawicznie w celu omówienia szczegółów, następnie wyślemy umowę do podpisania. To wszystko!

Wyślij wiadomość na adres biznes@wartapoznan.pl – rozliczmy nasze świadczenia. Możesz zrezygnować w każdym momencie, ale musisz pamiętać, że okres wypowiedzenia umowy wynosi 1 miesiąc.

Oczywiście! Zmiana pakietu na wyższy jest możliwa w każdym momencie, a na niższy po 1 miesiącu od zgłoszenia chęci zamiany – w tym celu należy przesłać wiadomość email na adres: biznes@wartapoznan.pl.

Oczywiście! Skontaktuj się z naszym działem marketingu, w tym celu napisz do nas po prostu wiadomość na adres przyjaciel@wartapoznan.pl. Przedstawimy Ci inne formy współpracy i zakres świadczeń, jaki możemy zaoferować.

Tak, przy zakupie pakietu zaznaczasz obszar, jaki chciałbyś wspierać w Klubie. Do wyboru masz następujące możliwości: rozwój biznesowy klubu, amp futbol, szkolenie dzieci i młodzieży, sekcję piłkarską kobiet lub nasz pierwszy zespół. My będziemy cyklicznie informować Cię o zrealizowanych działaniach.

Umowa obowiązuje do końca sezonu. Jeżeli po zakończeniu sezonu jej nie wypowiesz, zostanie automatycznie przedłużona na tych samych warunkach na czas nieokreślony.

Pytania dotyczące pakietów

W związku z obostrzeniami wynikającymi z pandemii, w chwili obecnej posiadacze pakietów otrzymują vouchery upoważniające do odbioru biletów na mecze Warty w późniejszym czasie.

Posiadaczom pakietu „Przyjaciel Warty” oferujemy 1 bilet VIP  na każdy mecz „w domu”.

W przypadku pakietu „Przyjaciel Warty Plus” będą to 2 bilety na każdy mecz „w domu” oraz 1 bilet w sezonie na mecz wyjazdowy. Ustalamy mecz i miejsce indywidualnie, w zależności od możliwości jakie zaproponuje nam drużyna gospodarzy w danym mieście. Zawsze staramy się o jak najlepsze miejsca dla naszych Kibiców.

Obecność w Klubie Przyjaciela oznacza, że nie opuścisz żadnego meczu domowego w sezonie!

Zgodnie z wymogami stosujemy listy imienne i identyfikację na podstawie dowodu osobistego (numeru PESEL) przed każdym spotkaniem.

Żałujemy, że nie było Cię z nami na meczu – bilet przepada, ale liczymy, że pojawisz się na kolejnym spotkaniu.

Daj nam znać stosownie wcześniej, a my przepiszemy bilet na wskazaną przez Ciebie osobę – potrzebne będą Jej dane z dowodu osobistego.

Tak. Napisz nam, jaka jest Twoja decyzja, ale zachęcamy do posiadania zawsze aktualnej koszulki na dany sezon😊

Po podpisaniu umowy o współpracę, skontaktujemy się z Tobą aby ustalić wszystkie szczegóły przekazania pakietu prezentów.

Tak, jak najbardziej. Współpracujemy z domami dziecka i ośrodkami kultury. Przekażemy je w odpowiednie ręce.

Będziemy informowali z wyprzedzeniem około 2 tygodni. Wiadomość otrzymasz na email, który podałeś nam w umowie.

Spotkania odbędą się w Poznaniu lub Grodzisku Wielkopolskim. Postaramy się je zgrać z meczem, albo z ważnym wydarzeniem w kalendarzu – np. spotkanie świąteczne. Wiadomość otrzymasz na email, który podałeś nam w umowie.

Tak, w przypadku wyższego pakietu oddajemy do dyspozycji 15 sekund z przekazem reklamowym.

Udostępniamy naszą bazę social media, gdzie zaprezentujemy Twoją ofertę jako partnera Klubu – oczywiście wspólnie wcześniej uzgodnimy przekaz tak, aby efekt był zadowalający dla wszystkich stron.

Chcesz nabyć pakiet? Napisz, oddzwonimy szybko